Práce na prezentacích je již téměř hotová a dovolujeme si Vám proto představit časový harmonogram celé akce - www.fcd.eu/media/Diagnostic_Con/casovy-harmonogram.pdf
Připravili jsme stránku s mapkou a přehledem nejbližších hotelů, stanovišť hromadné dopravy i parkovišť. Lokace v blízkosti centra Prahy, a to zhruba jen 5min. chůze od stanice metra Křižíkova, nabízí skvělé možnosti pro ty, co chtějí přijet autobusem či vlakem, nebo zvažují nechat vozidlo na hlídaném parkovišti blízko stanice metra na kraji Prahy. Více na stránce Mapka.
Na Diagnostic Conu Vám jak při konferenci, tak na stánku Olympus budeme demonstrovat, co vše takový kvalitní videoskop dokáže odhalit a kde všude Vám ušetří moře času. Na výše uvedeném snímku pro příklad uvádíme kontrolu karbonizace u přímo vstřikovaného motoru s nájezdem 48.000 km. Jak a proč hlídat stav těchto motorů, proč kontrolu nabízet Vašim zákazníkům a jak motory ochránit před karbonizací? O naše zkušenosti se s Vámi podělíme na Diagnostic Conu.
Na Diagnostic Conu Vám nejen tyto úskalí odprezentujeme a získáte též podklady v elektronické podobě, ale budete si moci procedury též vyzkoušet na stánku AVL-Ditest, kterým se podařilo sladit všechny požadavky s rychlostí průběhu testu, jenž může díky technologii a intuitivnímu softwarovému programu trvat jen necelé 3 minuty od zahájení do výtisku (elektronického uložení) emisního protokolu, což je mezi emisními přístroji nepsaný rekord! Přesnost dieselové komory měřit vozidla s filtry částic na setiny hodnot kouřivosti jen dokresluje, jak jsou na nové emise připraveni. Více o nové emisní metodice se dozvíte na akci Diagnostic Con! Konference a setkání s praktickými workshopy je omezena pouze pro 500 osob. Zajímavé odkazy:
- Máte dotazy k nové metodice? Můžete se ptát již dnes v Emisní lampárně na FCD. - Chcete se účastnit školení emisních techniků? Registrovat se můžete na termíny v příštím roce. - Máte zájem o zařízení AVL-Ditest? Vyzkoušejte si jej na Diagnostic Conu nebo kontaktujte zastoupení AVL Ditest, spol. IHR-TECHNIKA, která navíc vzhledem ke změnám v metodice nabízí softwarové updaty do konce roku 2017 zdarma. S nimi jste v emisích připraveni tedy úplně na všechno. Zleva: Peter Onneken (novinář pro BBC a DUH), Libor Fleischans (diagnostik - FCD.eu), doc. Michal Vojtíšek (ČVUT) Sledovali jsme spolu s ČVUT chování vozidel při emisním homologačním testu a mimo něj, na zakázku pro BBC a Deutsche Umwelthilfe (Německá ochrana životního prostředí). Díky zajímavým výsledkům a pozici zadavatelů zakázky očekáváme, že nejen Volkswagen bude postupně svolávat vozidla, aby je uvedl do stavu, který bude odpovídat emisní normě. Na Diagnostic Conu Vám každopádně sdělíme kam budou směřovat opravy a reklamace zákazníků, a na jaké nově přicházející závady je třeba si u vozidel našich zákazníků dávat pozor. Testujeme k tomuto účelu i vozidla s přepínačem softwaru. V prvním článku a videu BBC sice jen konstatuje, k čemu se VW již přiznalo. Již brzy by však měla Deutsche Umwelthilfe zveřejnit výsledky dalších měření na Opel Zafira, kde jsme získali podstatně větší prostor pro sledování nejen výfukových plynů, ale celého vozidla jak přes diagnostickou zásuvku, tak i s pomocí osciloskopu. Budeme Vás informovat. >> ODKAZ NA ČLÁNEK A VIDEO |