Diagnostic Con 2022

  • Úvod
  • Konference
  • Diagnostik roku
  • Fotogalerie
  • Blog
  • Registrace
  • Úvod
  • Konference
  • Diagnostik roku
  • Fotogalerie
  • Blog
  • Registrace

Jak efektivně seřizovat a opravovat "oldtimery"

11/13/2017

Comments

 
Že se "oldtimery" a "youngtimery" nikdy neseřizovaly tak přesně jako dnes, vám ukáže v jedné z přednášek konference Libor Fleischhans. Dozvíte se vše o moderních metodách mapování otryskování prvního i druhého stupně, optimalizaci bohatosti směsi v zátěžových i v dynamických režimech, nastavení hladiny paliva v plovákové komoře, nastavení sytiče a další nutnosti, aby motor "běžel", že se vám srdce rozbuší.
Pokud se o seřizování karburátorů zajímáte, nebudete se nudit ani po přednášce. Na partnerském stánku AVL DiTest si budete moci nejmodernější diagnostiku vyzkoušet ve workshopu na přistaveném vozidle a konzultovat možná řešení šitá přesně na míru. Je až k neuvěření, co vše lze bez jakékoliv demontáže diagnostikovat. Pro příklad uvádíme kontrolu sepnutí kontaktů, funkčnosti kondenzátoru, kondice zapalovací cívky, nastavení předzápalu jiskry (předstih), volnoběžné směsi, komprese a výkonů jednotlivých válců, ale je toho mnohem více, co dokáže odhalovat příčiny, když vozidlo nefunguje jak má.

​Více informací se dočtete v tomto článku nebo se prostě rovnou registrujte na Diagnostic Con.
PictureSU dvojité karburátory pro Jaguar E-Type 4,2 L se nechají seřídit analyzátorem AVL DiTEST Gas 1000, který je mobilní a může tak kontrolovat směšovací poměr lambda i za jízdy.
Mohlo by se zdát, že dnes se už těžko najde někdo, kdo by uměl seřizovat karburátory Dell´Orto, Weber, Pierburg, Solex, SU, ale i ty, které se datují od roku 1863, kdy spatřila světlo světa první verze jednoduchého karburátoru. Najít takovou autodílnu není sice snadné, ale existují. Dnes se mohou dokonce vybavit nejmodernější technikou, která dokáže komplexně seřizovat jak zapalování, tak i karburátory s takovou přesností a detaily, jak se těmto vozidlům nikdy v minulosti nedostávalo.

Elektroniku byste u "odtimerů" hledali marně, ale seřizovacích prvků má každý z nich na motoru mnoho. Kontroluje se nejdříve rovnoměrnost kondice jednotlivých válců, pak vůle v rozvodovém systému rozdělovače, pak zapalovací systém, a nakonec systém tvorby směsi včetně zařízení pro studené starty, částečnou a plnou zátěž.

PictureOsm válců, osm karburátorů a dvojité zapalování veterána Maserati Ghibli. Téměř půldenní práce se vyplatila. Odhaleny problémy v zapalování, paradoxně v nových, právě vyměněných zapalovacích kabelech..
Co je ale dnes zcela výjimečné a nadstandardní, je seřizování a kontrola nejmodernějšími dílenskými diagnostickými přístroji. Jejich konstruktéři totiž vnímaly logiku tehdejších mechanických systémů a dnes nabízejí všechny pomůcky, aby speciálně zaměření automechanici mohli udržovat tyhle historické skvosty v té nejlepší kondici.

Co se nikdy na těchto veteránech nedělalo a dnes možné je, je porovnávání výkonů jednotlivých válců, zjišťování vůlí v mechanice ovlivňující negativně výkon a účinnost motoru nezávisle na jejich konstrukčním typu.

Registrujte se na Diagnostic Con, kde se dozvíte více.
Picture
Comments

    Blog

    V tomto blogu Vás budeme průběžně informovat o přípravách Diagnostic Conu
    a také o událostech blízkých prezentovaným tématům. 

    Pakliže se v zápatí zapíšete do newsletteru, budeme Vám aktuality zasílat emailem.

    Sledovat nás můžete i na Facebooku.

    RSS Feed

Diagnostic Con se koná jednou za dva roky. Letos půjde již o 9. ročník. Nezmeškejte jedinečnou příležitost nasát informace z odborných přednášek, získat odpovědi v palčivých tématech a setkat se s vašimi partnery a kolegy z branže.​

Infoservis

Chcete mít vždy aktuální informace?

Přihlašte se do našeho FCD newsletteru, sledujte pravidelně náš blog nebo se přihlašte k odběru našeho Youtube kanálu či Facebooku stránek.

Registrace online zde.

(+420) 317 471 900
prodej@ihr-tech.cz

Místo konání: Muzeum ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi

tř. Václava Klementa 294, 29301 Mladá Boleslav

Obchodní podmínky
© COPYRIGHT 2011 - 2022 - IHR-TECHNIKA s.r.o.