Diagnostic Con 2020

  • Úvod
  • Konference
  • Setkání a Workshopy
  • Diagnostik roku
  • Foto
  • Blog
  • Kontakt
  • Úvod
  • Konference
  • Setkání a Workshopy
  • Diagnostik roku
  • Foto
  • Blog
  • Kontakt

Poslední ochutnávky a Update po Dieselgate

1/27/2018

Comments

 
Picture
Jak se auto bude chovat po update Dieselgate? Proč se lidi bojí a kde je pravda? Čeho by se mohli obávat a co jsou mýty? To všechno se dozvíte 1. února ve Fóru Karlín. 
Co znamená mastný flek na mokrém asfaltě pod výfukem při spuštěné regeneraci? Jak ovlivní regenerace přetočený tachometr a jak se vyvarovat nepříjemností při koupi ojetiny, která může skrývat právě zfalšování údaje o počtu najetých kilometrů?
Co může ovlivnit tuningové pískátko ve výfuku a jak se to může odrazit na citlivé elektronice řízení motoru u vozidla s filtrem částic?

Picture
Update Po Dieselgate: Zpětné vedení spalin nebylo nikdy předtím tak aktuální jako nyní. Vlevo je vidět, že byl EGR při jízdě většinou zavřený. Vpravo (stav po update), je ventil otevíraný do vyšších hodnot a zavřený ja minimálně. Co zabrání zanášení sání, které už před update bylo někdy až kritické a vedlo hlavně chiptuningáře k primitivnímu řešení - k jeho ilegálnímu zaslepování?

Picture
Co se může stát, když se za filtrem částic ve výfuku něco změní? Stojí za to "tuningové pískátko" z internetového e-shopu? Ovlivní regenerace, a proč by mohlo?
Picture
Ideální pomůcky pro moderní školní výuku jsou přístroje, jejichž um sahá od starých rozdělovačů Š 120 nebo Žiguli až po měření komunikační sběrnice FlexRay. Vše podloženo databází signálů...
Comments

Informace k příjezdu a parkování v místě akce

1/26/2018

Comments

 

Read More
Comments

Registrujete se na poslední chvíli?

1/26/2018

Comments

 

Read More
Comments

SAKER GT V8 4.2TDI na Diagnostic Conu

1/26/2018

Comments

 
Picture
Richard Štrunc ze společnosti Diesel Power bude na Diagnostic Conu vystavovat jednomístný závodní automobil s ocelovým prostorovým rámem a sklolaminátovou karoserií. Pro autaře skvost na oko, které mezi přednáškami a workshopy dopomůže k tomu správnému rozptýlení. Více o Sakeru se dočtete v tomto článku.

Read More
Comments

Simulace - důležitý nástroj mechatroniků...

1/22/2018

Comments

 
Sice se na automobilních školách podobné triky vůbec neučí a nejsou nikde citovány ani v arsenálu autorizovaných servisů, ale je to škoda. Vedle nahrávání do Logu jsou jedním z nejdůležitějších nástrojů automechaniků a mechatroniků.
Simulace je nástroj
jen pro ty,
co "vědí" co dělají.
Ti je mohou, pokud dokonale znají funkci a elektronické zapojení, použít pro lecjaké analýzy nebo provádění něčeho, co by normálně, bez použití simulací, jinak možné nebylo. Například odmítá-li řídící jednotka servisní regeneraci filtru částic, když se hodnota jeho zanesení dostala těsně nad hranici, kdy už je její provedení elektronicky blokováno, lze si pomoci několika způsoby. Je však nutné rozpoznat, kdy by byla simulace nějakým rizikem. Pak možné sáhnout po jiné bezpečnější servisní metodě. Kdo si osvojí simulace, nejenom že ušetří čas, začne poznávat, jak to všecko v autě vlastně funguje.
Comments

Šmejdy mezi náhradními díly nás poškozují všechny

1/14/2018

Comments

 
​Není to poprvé a dlouho to jistě nebude naposled, kdy se do vozidla namontuje v rámci opravy nějaký náhradní díl, a pak se rozpoutá spirála oprav, ke které vůbec nemělo dojít. Proto také vždy doporučujeme všem autoopravnám, aby si náhradní díly ověřovali sami svými diagnostickými přístroji. Podívejte se sami na příklad z minulého týdne..
FCD.eu odhaluje šmejdy
mezi náhradními díly
prodávanými na českém trhu


Dopad má takový "neshodný" náhradní díl dalekosáhlý. Jak každý celoživotně vzdělávaný automechanik ví, jsou systémy elektronicky řízeného vozidla vzájemně propojeny a protože spolupracují, může jeden zkreslený signál ovlivnit i další systémy a oprava se pak  většinou dostane do spirály nákladných a časově náročných reklamací, které byly způsobeny jedním zkresleným signálem zdánlivě nesouvisejícího systému.

Materiály o "šmejdech" předáváme asociaci ASEM, která o nich bude prezentovat na akci Diagnostic Con 2018, 1. 2. v Karlínském Fóru.
Comments

Ministr dopravy Ťok na Diagnostic Con 2018!

1/4/2018

Comments

 
Picture
Včera odpoledne přislíbil ministr dopravy pan Dan Ťok účast na akci Diagnostic Con 2018. Pozvali jsme ho, protože mu chceme především poděkovat za jeho postoj k naší branži.
Jak na DC 2016 slíbil,
tak do DC 2018 udělal.
A to se u tak nenápadných věcí,
jako jsou "emise", cení!

Při jeho vystoupení v karlínském fóru v roce 2016 se sice omlouval, že tomu našemu tématu až tak nerozumí, ale ukázal že rozumí. Podílel se totiž na záchraně samostatných emisních stanic zřizovaných od začátku devadesátých let u autoopraven.
Též s jeho podporou a slíbeným, do jisté míry omezeným, leč přeci jen alespoň nějakým vlivem na výrobce či importéry automobilů, zahájily automobilky snižování cen katalyzátorů a filtrů pevných částic, aby se omezilo jejich masové vybourávání kvůli přemrštěným cenám.

A když už je pan ministr tak při chuti a jde mu to, chtěli bychom mu dát pár dalších témat k uvažování. Po zavedení CIS pro emisní stanice totiž stále není něco v pořádku a kvetoucí klientelismus se střetem zájmů se dokáže za úspěchy související se zavedením CISu elegantně schovat. Jenže my praktici, víme své, jak to chodí a ovzduší se vyčistí jen tehdy, až vymeteme všechen korupční bordel z naší branže a narovnáme metodiku měření emisí, kam ji definoval zákon. Vždyť podle ústavy má občan právo na zdravé prostředí, ať to podnikatelské, či to "životní".

Comments

Nepříjemná překvapení "levnějších" autodílů

1/4/2018

Comments

 
PictureVpravo originální oxidační katalyzátor pro Diesel s filtrem částic, vlevo díl z druhovýroby objednaný přes Internet. Bude stačit poloviční prcek na zapálení sazí? A jak dlouho mu to bude trvat? Nesníží se výkon motoru? Bude správně regulovat turbodmychadlo? ...? ...?
Téma další prezentace je problematika náhradních dílů. U některých oprav vyděsí nejen zákazníka, ale i autoopraváře neúměrně vysoká cena originálního dílu, čili nejde o nějaké "škudlení". Pak objednávkou levnějšího dílu přes internet vznikne ovšem riziko, že bude dodáno "něco", co může, ale nemusí fungovat.

To co nefungovalo
možná fungovat začne,
to co fungovalo
najednou nefunguje...


Je lhostejné, ohání-li se prodejce při reklamaci certifikátem o schválení. Fyziku neoblafneš a současné, elektronickými čidly prošpikovaná auta to pocítí. Kdo by v takovém případě měl zbystřit, je samotná autoopravna, protože zde může začít velká díra do jejího rozpočtu a vleklé mnohdy nekončící spory... (Po kliknutí na "Read more" čtěte dále)


Read More
Comments

Program s časovým harmonogramem

1/4/2018

Comments

 
Picture
Těší nás, že již před zveřejněním přesného programu s časovým harmonogramem, si lístek zakoupilo již 300+ účastníků. Vážíme si vaší důvěry a těšíme se na setkání.
​
DC2018 - Časový harmonogram
File Size: 1508 kb
File Type: pdf
Download File

Comments

Špatné repase TDi (VTG) a problémy u benzínových TSi

1/3/2018

Comments

 
PictureVideo: Sportovní úpravy nesmí ohrozit bezpečnost ani ovzduší. Výfukové plyny bez kouře znamenají efektivitu spalování a preciznost při nastavení výkonových map, kromě toho i bezvadný stav mechaniky motoru i vozidla.
S blížícím se termínem letošní akce Diagnostic Con 2018 (1.2. ve Foru Karlín) bychom vás rádi informovali o dalších zajímavých přednáškách. Tentokrát o těch, které se zaměří na špatné repase TDi a problémy s benzínovým TSi.

Celkem dvě prezentace bude mít k dispozici Richard Štrunc, zakladatel firmy DieselPower pro
ladění sportovních a závodních vozidel, který se mimo jiné ve své společnosti zaměřuje také na opravy závad civilních vozidel.


V jedné z nich bude prezentovat
nekvalitně provedené repase turbodmychadel, kterých on sám odhaduje na dost vysoké procento, a doloží fakta naměřenými rozdíly v celém pásmu regulace výkonové křivky.


Majitelé vozidel však hlásí problémy nejen u dieselů. Přímo vstřikované benzínové motory dostaly před sací potrubí také turbodmychadla a problémy s nimi budou náplní druhé Richardovy přednášky na
Diagnostic Conu 2018. Patří k nim špatně fungující regulace vaček, uhořelé svíčky, špatná regulace plnícího tlaku a další problémy těchto relativně koncepčně nových motorů.

Přednášky doplní informační stánek s praktickými ukázkami diagnostických případů vozidel, jejichž majitelé reklamovali úbytek výkonu nebo dokonce poškození motoru.
Zúčastněte se Diagnostic Conu. Registrujte se na www.diagcon.cz/registrace.html.

Comments

Jakou očekávat budoucnost v kontrole emisí?

12/25/2017

Comments

 
Picture
Asociace emisních techniků a opravářů ASEM před dvěma lety vznikla právě na Diagnostic Conu za účasti a podpory Ministra dopravy Dana Ťoka. Ten na konferenci dokonce vystoupil za řečnickým pultem a odpovídal na četné otázky účastníků z autoopravárenské branže. Letos jsme pana Ministra pozvali znovu a budeme se ho opět ptát na postoj ministerstva k měření emisí a očekávaný vývoj z pohledu nevyhovující situace ve městech a hrozících sankcí z EU. Čtěte více v tomto blogu.

Read More
Comments

HaynesPro na Diagnostic Conu

12/23/2017

Comments

 
Picture
Další společností, která nám potvrdila svou aktivní účast, je HaynesPro Workshopdata. Ta je světově proslulá svými dílenskými příručkami s technickými údaji k automobilům, kamionům a užitkovým vozidlům. Potkejte se s nimi a vyzkoušejte si jejich aplikace na Diagnostic Conu. Více informací o Haynes Pro si můžete přečíst v tomto blogu.

Read More
Comments

Hledání přerušených vodičů v kilometrech kabeláže

12/13/2017

Comments

 
Kdo někdy hledal přerušený drát, dá mi za pravdu, že rozbalovat kabelový svazek, poté co se k němu dvě hodiny dostáváte pod koberce pod sedačkami, je pěkná pakárna. FCD servisy dělají i tohle, jako ostatně všechno ostatní, trochu jinak. Za pomoci těch správných přístrojů a metod, lze bez rozbalování svazků a vyndavání koberců zjistit, kde se přerušení elektrického vodiče ve vozidle, v celé jeho délce i šířce nachází.
Tyto, ale i jiné triky a metody prezentujeme naživo na našich diagnostických školeních. Mechanici autoservisu tím ušetří spousty cenného času a zbytečných starostí. Výsledkem je pocit spokojenosti z rychlé, efektivní a přitom i dobře zaplacené práce. Hledání přerušení vodiče ve kabelových svazcích už není noční můrou.
Comments

Diagnostická školení s vozidly na pódiu

12/8/2017

Comments

 
Picture
Letos budeme diagnostikovat na přistavených vozidlech nejen při šesti partnerských workshopech. Vozidla budou přímo na pódiu a tak přednášky získají nový rozměr živých školení, při kterých praktické ukázky nových diagnostických metod,  budete moci sledovat přímo na velkém plátně. Těšte se na nabitý den informacemi s názornými ukázkami, jak je znáte z našich školení. Registrujte se na Diagnostic Con do konce roku a získejte vstupenku za zvýhodněnou cenu.
Comments

Proč se některé opravny neúspěšně perou s filtry částic?

12/6/2017

Comments

 
Důvod je historicky daný. Nejsou zkušenosti. Nemají je ani majitelé aut, ani někteří opraváři. Donedávna stát nechal filtry 8 let vytloukat. Příčiny problémů zná každý. Totiž že filtr částic na konci výfuku nutně "schytá", a to doslova, všechny neduhy, co se dějí před ním.

Jsme na nejlepší cestě brzy zvládat většinu problémů s filtry částic a nabízet řešení, které vám ukážeme na Diagnostic Conu.
​Malou ochutnávku zatím můžete shlédnout ve videu a přečíst si v tomto blogu.

Read More
Comments

Sazemi se filtr ucpávat nesmí!

12/4/2017

Comments

 
Proč se stále tolik majitelů vozidel vrací do autoservisů s ucpaným DPF? Jak nejlépe postupovat při opravě vozidla s ucpaným DPF?

Abyste si nad opravou vozidla s ucpaným DPF nelámali hlavu, rozhodli jsme se na Diagnostic Conu odprezentovat veškeré dosavadní výsledky našich analýz, a připravujeme na toto téma i jeden Workshop.
Než se zaregistrujete na Con, zhlédněte jednu z nejnázornějších ukázek, jak hoří takové saze v DPF filtru. Snadno a téměř beze zbytku. Podobně účinné jsou i naše nové diagnostické finty, kterými rychle přijdete na skutečnou závadu u automobilu a bez rizika se budete moci pustit do jeho opravy. Více se dozvíte na Diagnostic Conu 1.2.2018 - Rezerviujte si místo již nyní.

Read More
Comments

Proč prověřovat kvalitu náhradních dílů?

11/26/2017

Comments

 
"Nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci". Známé rčení, které poukazuje na "levné", které se však může naopak prodražit. V diagnostice toto platí dvojnásob, protože pokud neověřený náhradní díl namontujete, může závada přetrvávat, ba dokonce se stav opravovaného vozidla může i zhoršit. Kdo neměří, čeká ho další vyměňování dílů zkusmo, protože se dotyčný ohrazuje: "To nemůže dělat EGR ventil, vždyť jsem tam dal úplně nový!"
 ​V našem případě pracoval jako originál až třetí koupený EGR ventil! Měli jsme štěstí, že nás jejich dodavatel dobře zná a podobné díly bere zpět. Co se ale s nimi děje? Dozví se vůbec někdo, že některé náhradní díly nabízené na trhu nadělají více neplechy než ty pokažené, kvůli kterým se rozhodli pro jejich výměnu? ​Více informací se dozvíte na Diagnostic Conu. Registrujte se.

Read More
Comments

Výrobce AVL DiTEST potvrdil účast na workshopu

11/22/2017

Comments

 
Picture
Nadnárodní výrobce diagnostiky a emisních zařízení AVL DiTEST, se sídlem v Rakousku, přijala partnerskou pozvánku na účast ve workshopu na Diagnostic Conu. Přijďte si jejich sortiment vyzkoušet v praxi na přistavených vozidlech přímo v hlavním sále Diagnostic Conu. Těšit se můžete na exklusivní novinky, jako je Multisense 1000, HV Safety 2000 a další produkty, které naleznete v tomto blogu. ​(..dále kliknutím na "Read more")

Read More
Comments

"Finty" zkracují analýzy problémů vozidel až o 80%

11/21/2017

Comments

 
"Diagnostické finty" jsou vítaným příkladem toho, jak výjimky potvrzují pravidla. Normálně jsou k hloubkové analýze zapalování doporučené adaptéry a přesný osciloskop zapalování! Co když ale nemáme čas?
Jakou radost z 90 % úspory času nám může přinést obyčejná aluminiová lepenka?
Tipněte si, kolik informací, o tom co je na vozidle v pořádku a co ne, lze získat z napětí na baterii a z rušivých signálů z lepenky za 2 minuty diagnostiky po startu z chodu motoru?
Je jich hodně a všechny vám prozradí v jedné ze svých přednášek Libor Fleischhans s ukázkou na přistaveném vozidle tentokrát i přímo na pódiu! Registrujte se na Diagnostic Con co nejdříve!

Read More
Comments

Jak efektivně seřizovat a opravovat "oldtimery"

11/13/2017

Comments

 
Že se "oldtimery" a "youngtimery" nikdy neseřizovaly tak přesně jako dnes, vám ukáže v jedné z přednášek konference Libor Fleischhans. Dozvíte se vše o moderních metodách mapování otryskování prvního i druhého stupně, optimalizaci bohatosti směsi v zátěžových i v dynamických režimech, nastavení hladiny paliva v plovákové komoře, nastavení sytiče a další nutnosti, aby motor "běžel", že se vám srdce rozbuší.
Pokud se o seřizování karburátorů zajímáte, nebudete se nudit ani po přednášce. Na partnerském stánku AVL DiTest si budete moci nejmodernější diagnostiku vyzkoušet ve workshopu na přistaveném vozidle a konzultovat možná řešení šitá přesně na míru. Je až k neuvěření, co vše lze bez jakékoliv demontáže diagnostikovat. Pro příklad uvádíme kontrolu sepnutí kontaktů, funkčnosti kondenzátoru, kondice zapalovací cívky, nastavení předzápalu jiskry (předstih), volnoběžné směsi, komprese a výkonů jednotlivých válců, ale je toho mnohem více, co dokáže odhalovat příčiny, když vozidlo nefunguje jak má.

​Více informací se dočtete v tomto článku nebo se prostě rovnou registrujte na Diagnostic Con.

Read More
Comments
<<Previous

    Blog

    V tomto blogu Vás budeme průběžně informovat o přípravách Diagnostic Conu
    a také o událostech blízkých prezentovaným tématům. 

    Pakliže se v zápatí zapíšete do newsletteru, budeme Vám aktuality zasílat emailem.

    Sledovat nás můžete i na Facebooku.

    RSS Feed

DIAGNOSTIC CON - největší akce pro diagnostiky, emisní techniky a opraváře.
(akce se koná jen jednou za 2 roky)

Objednat videozáznamy z přednášek
5.500 Kč / 203 EUR bez DPH 

Diagnostic Con se koná jednou za dva roky. Letos půjde již o osmý ročník se stále rostoucí účastí! Nezmeškejte jedinečnou příležitost nasát informace z odborných přednášek, získat odpovědi v palčivých tématech a setkat se alespoň on-line s partnery a s vašimi kolegy z branže.​

Infoservis

Chcete mít vždy aktuální informace?

Přihlašte se do našeho newsletteru, sledujte pravidelně náš blog nebo se přihlašte k odběru našeho Youtube kanálu či Facebooku stránek.

Kontakt

(+420) 317 471 900
prodej@ihr-tech.cz

Místo konání:
​O2 UNIVERSUM, Českomoravská 2345/17, Praha 9 - Libeň 

Obchodní podmínky
© COPYRIGHT 2016 - 2020 - IHR-TECHNIKA s.r.o.